جاااااااااااستين بيبر

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

جاااااااااااستين بيبر

چند وقت پيش تو اخباره پاپارادزي ميگفت كه طرفداراي جاستين بيبر رفتن دم دره خونه ي جاس

 

بعد جاستينم تف مي كرده تو سر طرفداراش بعد ديده حال ميده دوستاشم صدا زده با  دوستاش تف

 

ميكرده واقعا كه كيا اين پسررو دوست دارن؟؟؟؟؟؟بخورن حالا 



نظرات شما عزیزان:

♥♥Darya
ساعت18:06---14 شهريور 1392
عققققققققققق

من حالام از این بشر بهم میخوره

پسره ایکبیری
پاسخ:منم بدم میاد


arezojoon
ساعت10:28---20 مرداد 1392
منم اوایل ازش خوشم میومد اما با اون کارهای زشتش نهفقط اینی که گفتی............ازش بدم میاد

ولی عزیزم وبت عالیه خواستی به منم سر بزن تبادل لینک کنیم زود بیا.........
پاسخ:ok azizam hatman linketmikonam


fateme
ساعت0:54---17 مرداد 1392
واااااااااااااااااااااااااااای ییییییییییییییییییییییی
که چقدر ازش بدم میاد خارج از عکس های این شاسگول وبت خوبه
به وب منم سر بزن باتبادل لینکم موافقم لینکم کن بعدش خبر بده لینکت کنم............


بهنام
ساعت0:32---17 مرداد 1392
سلام عزیز من نمی دونم چجوری بعضی از دخترا از این پسره خوششون می اد صداش هم که بده

در ضمن بکگراند قالبت با سایز تصویر مرورگر هم اندازه نیست لطفا تغییر اندازش بده به منم سربزن

در ضمن وب دخترونت خیلی قشنگه موفق باشی
پاسخ:mamnooooooon


farahnaaaaaaaaz
ساعت0:12---17 مرداد 1392
گربه دستش ب گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده
پاسخ:heh


شقایق
ساعت22:46---16 مرداد 1392
سلام چطوری وبلاگت قشنگه دوسش دارم

Miss Blair
ساعت11:33---15 مرداد 1392
salam
webet ghashange
age dus dashti tabadole link konim khabar bede
be manam sar bezan


رعنا
ساعت19:09---14 مرداد 1392
نیومدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا دیگه


میلاد
ساعت16:46---14 مرداد 1392

سلام_________________________$$$$$$$_______________$ $___ _

________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___

____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__

________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___

______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__

_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___

_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____

______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____

_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____

___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____

__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____

_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____

______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___

___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


رعنا
ساعت12:12---14 مرداد 1392
اپم بدو بیا

کیتی
ساعت2:02---14 مرداد 1392
منم لینکت کردم

رویا
ساعت20:40---13 مرداد 1392
سلام وب بسیار زیبایی داری به منم سربزن

اگه مایل به تبادل لینک هستی لینکم کن بعد بهم خبر بده تالینکت کنم

منتظرتم بای
پاسخ:ok


sherlock
ساعت19:08---13 مرداد 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....

playful girl
ساعت23:45---12 مرداد 1392
واااااااااااااااااا واقعیت داره این که گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:ارهــــــــــــــــ


رعنا
ساعت22:49---12 مرداد 1392
همینجوری گفتم

رعنا
ساعت22:39---12 مرداد 1392
میدونی اهنگ وبم صدای اوریله
پاسخ:منـــــــــــــــــــــــ ميدونستم


رعنا
ساعت22:24---12 مرداد 1392
من که از جاستین متنفرم نه قیافه داره نه صدا خیلی بیریخته

مگه نه؟؟
پاسخ:ارهــــــــــــــــــــــ همين طوره حالم ازش بهم ميخوره


رعنا
ساعت22:01---12 مرداد 1392
چی شده؟

دیگه سرنمیزنی
پاسخ:اجي جونم اين چند روز نبودم الان ميام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
شنبه 12 مرداد 1392 21:45bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀